Informacija

Registracijos mokesčiai

Registruokis į didžiausią NIKE moterų bėgimą Lietuvoje ir gauk NIKE bėgimo marškinėlius dovanų. Tavęs taip pat laukia daug kitų staigmenų ir dovanėlių. Dalyvių skaičius ribotas – pasiekus 3000 registracija bus stabdoma.

Registracijos mokestis:

  • iki liepos 31 d. – 15 Eur
  • nuo rugpjūčio 1 d. – 17 Eur
  • rugpjūčio 27 d. – 20 Eur

Dalyvės paketas

Kiekviena užsiregistravusi ir registracijos mokestį sumokėjusi dalyvė gaus savo starto paketą, kurį sudarys:

 

Dalyvės numeris su laiko fiksavimo kortele

Dalyvės numeris tvirtinamas dalyvės marškinėlių priekyje.

 

Dalyvės rūbinės numeris

Dalyvės rūbinės numeris skirtas pasinaudoti rūbine ir renginio metu saugiai palikti savo daiktus.

 

NIKE bėgimo maškinėliai

Kiekviena dalyvė gaus specialius NIKE renginio bėgimo marškinėlis. Dalyvei priskiriamas jo registracijos anketoje nurodytas marškinėlių dydis ir jis nekeičiamas.

 

Marškinėlių dydžių lentelės:

Moterų (http://www.nike.com/gb/en_gb/sfg/womens-tops-sizing-chart)

 

Atminimo medalis

Kiekviena finišavusi dalyvė bus apdovaota renginio atminimo medaliu.

 

Dalyvių starto paketai bus dalinami renginio informacijos centre, Rotušės aikštėje 2016 m. rugpjūčio 2427 dienomis nuo 10:00 iki 20:00.

Paslaugos dalyviams

DAIKTŲ SAUGOJIMAS

Renginio dieną visos dalyvės galės savo daiktus palikti renginio vietoje, rūbinėje, specialioje daiktų saugojimo zonoje. Daiktai bus priimami tik tvarkingai sudėti į vieną krepšį ir pažymėti dalyvio rūbinės numeriu.

 

TUALETAI

Renginio vietoje veiks biotualetai.

 

VANDENS IR MAISTO PUNKTAI

Renginio trasoje bus įrengti 2 vandens punktai:

  • vandens punktas trasoje
  • vandens punktas finiše

 

PIRMOJI PAGALBA

Pirmosios medicinos pagalbos punktas bus įrengtas starto / finišo zonoje. Bet kuriuo metu suteikti pirmąją pagalbą su profesionalia pirmosios pagalbos įranga bus pasiruošę greitosios pagalbos automobiliai.

Programa

NIKE moterų bėgimo dalyvės turės įveikti įspūdingą 5 km trasą Vilniaus centre, kurioje – daug muzikos, šviesų ir gerą nuotaiką garantuojančių staigmenų.

 

PROGRAMA:

19:00 – renginio pradžia

20:45 – NTC apšilimas su IMPULS treneriais

21:00 – startas

22:30 – renginio pabaiga

Nuostatai

Bus atsiųstas failas.

Sveikata

Pusės maratono ar net 10 km trasa pareikalaus iš Jūsų tiek fizinio, tiek psichologinio pasiruošimo. Jeigu turite sveikatos sutrikimų arba varžybų dieną jaučiatės prastai, startuoti neturėtumėte. Net peršalimas ar menkas skausmas gali signalizuoti, kad ryžtis įveikti bėgimo trasą jums gali būti per daug pavojinga. Jeigu nesate užtikrinti ar galite dalyvauti, rekomenduojame pasikonsultuoti su gydytojais.

 

Svarbi informacija prieš DNB | NIKE WE RUN VILNIUS bėgimą.

Su gydytoju būtina pasikonsultuoti ir pasidaryti sveikatos tyrimus jeigu:

  • vartojate vaistus nuo aukšto spaudimo, taip pat vaistus, kurie skystina kraują arba bet kokius kitus medikamentus;
  • turite širdies ydų, skundžiatės širdies ritmo sutrikimais, sergate ar esate sirgę miokardo ligomis, epilepsija, ar kita panašia liga.

 Rekomenduojame gerai apgalvoti savo dalyvavimą renginyje, jeigu:

  • varžybų dieną oro temperatūra labai aukšta. Bėgimas pareikalaus daugiau jėgų, ypač jeigu esate susidūrę su aukščiau paminėtomis ligomis;
  • savaitę prieš renginį sirgote virusine liga, jums pakilo temperatūra, pradėjote jausti raumenų skausmą arba vartojote antibiotikus. Šie faktoriai pažeidžia kūno apsaugą ir ląstelės per tokį trumpą laiko tarpą nespėja atsinaujinti, kad galėtų susidoroti su dideliu fiziniu krūviu;
  • varžybų dieną jaučiate peršalimo simptomus: jums skauda gerklę, jaučiate silpnumą;
  • susižeidėte čiurną, Jums skauda achilo sausgyslę, ištino ar skauda kelius.

Varžybų dieną:

  • nesukelkite savo organizmui šoko maistu, kurio nevartojate įprastai. Pasistiprinkite bei išgerkite tinkamą kiekį skysčių;
  • šlaunis bei žąstus pasitepkite kremu, specialiu tepalu ar vazelinu, kad apsaugotumėte nuo suskeldėjimo ir nutrynimų:
  • krūtinės spenelius užklijuokite medicinine juostele;
  • jeigu jums greitai atsiranda pūslės, užsiklijuokite specialius pleistrus lengviausiai pažeidžiamose vietose, kad išvengtumėte jų atsiradimo;
  • jeigu jaučiate didelį jaudulį, prigulkite ant suoliuko, giliai kvėpuokite. Galite pasiklausyti muzikos arba pabendrauti su kitais dalyviais.

 

Svarbu vartoti skysčius

Varžybų metu prarasite daug skysčių, todėl pradėkite gerti likus dar keletui valandų iki bėgimo starto. Varžybose gaivinkitės tuomet, kai jausite troškulį. Rekomenduojame išgerti vieną ar du puodelius kiekviename iš gaivinimosi punktų, kuriuose rasite tiek vandens, tiek izotoninių gėrimų. Venkite didelių paprasto vandens kiekių – per didelė hidratacija gali būti pavojinga.

Saugokite savo jėgas

Varžybų pradžioje nepersistenkite bėgdami dideliu, sau neįprastu greičiu, pajuskite jums tinkamą tempą. Jeigu palaikyti pastovų tempą būna sunku, bėkite kartu su laiko vedliais. Pasirūpinkite kepure ar kita apsauga nuo saulės, jei to reikalauja esamos oro sąlygos. Jeigu pavargsite, sulėtinkite tempą ir saugokite jėgas iki pat finišo. Prisiminkite, kad pasitraukimas iš varžybų pervargus ar susižeidus nėra gėdingas. Blogai pasijutus kreipkitės į bet kurį medicinos punktą arba medicinos savanorius trasoje, kurie suteiks jums reikiamą pagalbą ir prireikus iškvies greitosios pagalbos medikus.

Svarbiausia, mėgaukitės varžybomis net tokiu atveju, jeigu dalyvauti negalite. Stebėkite jas ir palaikykite kitus bėgikus. Jūsų sveikata yra svarbiausia!